Každá firma musí přemýšlet nad tím, jakou zvolit reklamu. Pomocí reklamní kampaně se snaží firmy zaujmout nové zákazníky, přilákat je a přimět je zakoupit si službu nebo zboží. Reklama má obecně pozvednout jméno firmy a ukázat ji v tom lepším světle. Jenže na rovinu. Když vidíte reklamu v televizi, slyšíte ji v rádiu nebo se musíte proklikávat desítkami reklam na internetu, jen když chcete vidět nějaké video nebo si přečíst oblíbený článek, je to velmi nepříjemné. V takové chvíli si každý spíše řekne, proboha už zase nějaká reklama. Kam se podíváme, můžeme vidět reklamy. Otázkou zůstává, zda si opravdu lidé těchto reklam všímají?
Mnozí ano, ale ne proto, aby pak danou značku kupovali, každý si jich všimne, protože jsou zkrátka nepřehlédnutelné. Není možné nevšimnut si reklam, které nám snad pětkrát za večer přeruší oblíbený pořad v televizi, není možné přeslechnout reklamu v rádiu, které je jimi skrz na skrz prošpikované. Jak můžeme ignorovat něco, co vidíme všude. Ovšem to nás ani v nejmenším nepřinutí si produkt koupit, spíše jej zařadíme do škatulky obtěžující a vtíravé.
Jakou tedy reklamu zvolit? V době sociálních sítí je naprosto nejlepším nápad orientovat se na sociální sítě. Skvělé je, že tam lidé tráví svůj volný čas, poflakují se a zkoumají nejrůznější novinky. Chytře provedená reklama na sociálních sítích má šanci. Tady lidé nespěchají, nesledují pořad, na který se těšili celý týden a tak jim nevadí podívat se na reklamu nebo si přečíst o nových produktech či službách něco nového. Možná, že ho pak koupí. Lidé na sociálních sítích mají na všechno čas, a jelikož tam opravdu mnohdy sledují všechno, je dost pravděpodobné, že jim neujde ani vaše firemní reklama, která má potenciál je zaujmout. Určitě lepší způsob jak obtěžovat lidi svou předraženou reklamou na každé kroku. Když už se chcete jako firma zviditelnit na ulici, rozdávejte lidem raději propisky nebo balónky. Je to milé a potěší to. To lidé chtějí.